Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu

Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Kristelle & Jake

26 September 2013 | Vietnam, Hoi An

Hoi An
Jake heeft gisteren iets verkeerds gegeten en de halve nacht op de wc doorgebracht. Goede voedselvergiftiging die ervoor zorgde dat de hele dag een beetje klote liep. Moesten 's ochtends nog wel bij Su onze kleding mevrouw passen. Hier ging het niet goed met Jake en moest rennen naar de wc om daar nog even over te geven. Hier hebben we maar geen actiefotos van gemaakt. Na het passen is Jake weer naar bed gegaan in het hotel en heeft Kris lekker gechilled. Rond een uur of 2 richting het strand gefietst op een slakkentempo want Jake was nog wel erg slapjes. Daar een broodje gehaald waar Jake maar 2 happen van weerkreeg. Ff daar gelegen en daarna weer maar Su voor nog een passessie. Na Su weer naar het hotel voor een dutje voor Jake. 'S avonds naar Morning Glory gegaan voor een hapje eten, letterlijk want Kris had nu ook weer Jake's maaltijd op. Hierna nog even een paar lampionnetjes gekocht op het marktje en weer naar Su voor de laatste passessie. Onderweg naar Su viel de stroom in heel de stad uit. Dus de laatste passessie was met de sfeerverlichting van de IPhone lampjes. Alles was goed dus konden mooi alles meenemen. We wilden eigenlijk de volgende dag richting Hue maar nog niks geregeld verder. Zochten een Easy Rider zodat we een leuke motor tocht konden maken, zal je net zien dat als je m niet nodig hebt er 100 rondrijden en nu wilden we boeken nergens 1 te vinden. Uiteindelijk via een travel agent in contact gekomen met een Rider en afgesproken om morgen te vertrekken. In het hotel onze spullen gepakt en alvast klaar gemaakt voor morgen.