Atlanta - Las Vegas - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu Atlanta - Las Vegas - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu

Atlanta - Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Kristelle & Jake

18 Maart 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Vandaag om 4:00 opgestaan want we moesten om 7:45 vliegen. Was lekker rustig op de weg en alles ging verder voorspoedig. Bij de gate nog een breakfast burrito en bagels gehaald voor in het vliegtuig. Bleek in het vliegtuig dat ze de bagel van Jake niet hadden ingepakt! Grrrrr. Vlucht was verder super, na 4 uurtjes kwamen we in Phoenix aan waar we moesten overstappen voor onze vlucht naar Vegas die 45 min later ging en 2 uur daarna zaten we in Vegas! Bij de rental cars was het erg druk, in onze klasse stond er alleen nog maar een Jeep Liberty dus konden helaas niet kiezen (meestal staan er een stuk of 3 modellen). Maar wel een toffe auto verder. Ons hotel lag aan de noordzijde van de strip bij Freemont dus konden meteen de hele strip over om alles te bekijken. Vegas is echt zo bizar! Gewoon mega mega hotels/casino's, het Luxor met een enorme zwarte piramide kompleet met sfinxen, New York New York met de skyline van de gelijknamige stad, het Vrijheidsbeeld en de Brooklyn bridge, Venetië, de Eifeltoren ga zo maar door. Het een nog gekker dan het ander. Wij zaten in het El Cortrez hotel. Willy kon meteen haar kamer in J&K moesten nog een uur wachten omdat de kamer nog niet opgemaakt was. Kamer was wel super tof! Knal groene muren, een wit slangehuid behangetje en witte design meubels. Na het inchecken richting mid strip gegaan, de auto geparkeerd en verder gaan lopen. Langzaam werd het donker en kwam de stad echt tot leven zoals je dat altijd op tv ziet. Met 1000en lichten en mega schermen. Gegeten bij bij Bubba Gump, super lekkere garnalen. Rond een uur of 9 weer naar hotel gereden om Willy af te zetten. J&K hadden nog het dappere idee om de strip op te gaan maar na een nacht van 5,5 uur en een dag van bijna 20 uur (tijdverschil) zaten we er toch wel aardig doorheen.