Dag 2: Ocean Drive - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu Dag 2: Ocean Drive - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu

Dag 2: Ocean Drive

Blijf op de hoogte en volg Kristelle & Jake

08 December 2012 | Verenigde Staten, Miami

Na het ontbijt zijn we naar South Beach gereden. Eerst over Ocean Drive gereden en aan het eind geparkeerd. Over het strand teruggelopen en genoten van het heerlijke weer! Wat een contrast met gisteren, van de sneeuw en vrieskou naar 30gr en een lekker zee briesje. Ocean Drive is ook echt super leuk, heel veel mooie art deco gebouwen. Het is wel echt zien en gezien worden daar. Overal dikke auto's, de Ferrari's, Bentley's, Masarati's, Lamborgini's, Rolls Royces enz, enz vliegen je daar om de oren. Natuurlijk keken Jake en Jonan hun ogen uit! De lunch hebben we bij Johnny Rockets gedaan, super lekkere hamburgers! Hierna nog een wandel route gedaan over Ocean Drive en Wasington Avenue om nog even lekker te genieten van de Art Deco en de bijbehorende sfeer.

Uiteraard hebben we op Ocean drive dan ook het veel besproken Mojitotje weg getikt!

Ons WTF momentje van de dag was een über gaylord die naar een gast met een poedel toe ging om te vertellen dat hij zo'n schattig hondje heeft. Maar vervolgens ook tegen het hondje zegt: yes i know you like me, my face smells like ass.

Na Ocean Drive zijn we naar Liitle Havana gereden. Daar lekker genoten van de Cubaanse sfeer. Waar je in het 'Amerikaanse' overal Pharmacies op elke hoek van de straat hebt, zie je hier overal sigarenclubs. In een parkje heb je ook een dominoclub waar echt super veel mensen spelletjes domino aan het spelen zijn. De Spaanse/Cubaanse muziek op de achtergrond maakte het sfeertje compleet.

Na Little Havana zijn we naar het hotel gegaan om onze tickets uit te printen voor Miami Heat. :)! De wedstrijd tegen de New Orleans Hornets was tof en de sfeer in het stadion geweldig.

We wilde nog graag naar Tiësto in Liv maar vonden $85 per kaartje iets te gortig. Bovendien was hier een strikte dresscode waar we niet op hadden gerekend. Dus het werd nog een biertje en vervolgens het mandje want stiekem hadden we ook wel een beetje een jetlag.

• 11 December 2012 - 13:42

Linda:

30 graden, pffft, heerlijk klinkt dat zeg.
    laat je niet gek maken door al die autos, haha, en WTF moment is wel bizar ja.
    ik zag vorig jaar in ruba de eerste sigarenclub en heb er een capucino gedronken, inderdaad aparte sfeer, al hoefde ik geen sigaar ;-)

Al naar een wedstrijd geweest , en little jet lag, dus snap dat Tiesto niet doorging....

Het klinkt al als een volle dag , geniet ze!