Dag 21 10 juli BKK - AMS - Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu Dag 21 10 juli BKK - AMS - Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu

Dag 21 10 juli BKK - AMS - Rotterdam

Blijf op de hoogte en volg Kristelle & Jake

10 Juli 2015 | Nederland, Rotterdam

Heerlijk geslapen en beneden bij de Starbucks een koffietje gehaald en wat te ontbijten. Daarna weer naar boven gegaan om onze laatste spullen te pakken. Moesten om 12:00 uur uitchecken en na nog een paar laatste blikken vanaf ons balkon over de stad gingen we naar beneden om uit te checken.

We hadden nog een hele dag en daarom een kamer geboekt voor een habbekrats vlakbij de MBK. Ze gingen nog moeilijk doen dat we met z'n vieren waren ondanks dat we er niet eens gingen slapen. Uiteindelijk moesten we 2x 300bath extra betalen, maar gedaan want we wilden ook nog even douchen voordat we naar het vliegveld gingen.

Nog even een rondje over de kleding, souvenirs en elektronica afdelingen van de MBK gelopen en wat dingetjes gekocht. Daarna richting Patpong weer want we hadden gisteren ook nog wat horloges gezien daar. We waren wat vroeg dus nog even een biertje gedaan eerst bij een tentje daar in de buurt.

Na het biertje weer de market opgelopen, ze waren nog steeds niet helemaal klaar maar de meeste zaakjes waren al open. Het is altijd goed om als eerste klant van de dag langs te komen, de meeste Thai willen dan graag een deal sluiten 'for good luck'. Bij een paar tentjes waren we ook de eerste en dan gingen ze met het geld alle producten aanraken. Jonan nog een horloge gekocht bij P-P time, Jake bij een tentje er tegenover. Jongens ook weer blij ;-)

We waren eigenlijk opzoek naar die happy beer garten waar we het begin van de reis zijn geweest om daar weer te eten maar die konden we op een of andere manier niet vinden terwijl we echt op de juiste plek waren. Blijkt dat die hele toko weg is! Gewoon een lege plek voor een kantoorgebouw waar gewoon 3 weken ervoor nog een complete zaak stond. Geen spoor meer van te bekennen! Maar weer naar die zaak van voor de markt gelopen maar uiteindelijk alleen wat gedronken. In de buurt was het Silom shopping Mall waar we wat hebben gegeten bij een Japanse tent. Jonan en Jake Teriyaki Chicken, Kristelle crispy Chicken op rijst en Yvette een soort snitzel met kaas. Was best lekker al was de service echt slecht. Moesten een paar keer zelf naar de bediening lopen om iets te vragen.

Na het eten richting ons hotel gegaan. Daar gedoucht en omgekleed. Uitgecheckt uit onze stinkkamer (was een niet rokerskamer maar het leek alsof er al jaren in was gerookt).

Met de skytrain en Airport link naar het vliegveld gegaan, inchecken ging goed en de vlucht naar Qatar verliep voorspoedig, op Qatar hadden we een stop van 3 uurtjes dus even bij de gate gezeten. Naar Amsterdam ging de vlucht ook super snel. Hadden lekker 3 stoelen per stel dus ruimte zat.

Richting Rotterdam gereden en thuis even gedoucht, Jake en Kris gingen Streak ophalen en Jonan en Yvette boodschappen. Bij Jake en Kris onze fantastische vakantie afgesloten met een BBQ.