Dag 18 7 juli Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu Dag 18 7 juli Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Kristelle & Jake - WaarBenJij.nu

Dag 18 7 juli Phuket

Blijf op de hoogte en volg Kristelle & Jake

07 Juli 2015 | Thailand, Phuket

Ook vandaag weer lekker op het gemakje opgestaan en ontbeten. Zelfde recept als als gisteren want dat beviel prima! Plan was om vandaag naar Koh Pi Pi te gaan, maar vanwege de wind waren er nu golven tot 3 meter dus niet echt handig als je in een bootje zit of wil snorkelen.

Dus we gingen maar even kijken hoe het was in het zuiden van Phuket, misschien dat we daar een strandje konden vinden waar de zee rustig was. Maar eerst weer even een stop bij Raj voor een pas sessie.

We waren Patong nog niet uit of we moesten al weer schuilen voor een flinke regenbui. We voelde de bui al hangen dus waren op tijd een tentje ingedoken waar we een vroege lunch hebben gehaald. Fried Rice met Chicken en fried Rice met ei.

Na de bui weer doorgereden, voorbij Karon Beach gestopt bij een viewpoint waar we een mooi uitzicht hadden over Patong en de kust. Je kon vanaf hier ook een bergtop zien met een enorm buddha beeld. Weer doorgereden en gestopt bij een strandje, helaas was hier de zee ook erg onstuimig dus weer door gegaan. Bij Promtheap cape gestopt voor het uitzicht en foto's. Besloten om via dezelfde weg terug te rijden, richting Patong. Bij een tentje onderweg gestopt voor een papaya salade met uitzicht over Karon Beach.

In Patong weer ff langs Raj, iedere keer als we wat lieten aanpassen moesten we later terugkomen om het te passen en met 2 van die pietjes precies raad je het natuurlijk al. Met Raj aan de overkant nog wat gedronken, biertjes maar ook een of andere Thaise whiskey die hier zelf wordt gebrouwd, Lao. Was erg gezellig en ook leuk om Raj beter te leren kennen.

Na het drinken richting Kamala om daar wat te eten, onderweg natuurlijk weer gecontroleerd bij onze favorite politiestation. Gegeten bij dezelfde toko als gisteren alleen nu hadden we allemaal de kip met cashewnoten besteld! Na het eten naar ons appartement voor een biertje en ff gechilled.